Zabavno veče znanja u Gimnaziji „Svetozar Marković”

Submitted by fotoprica on Wed, 12/07/2022 - 15:22

Fotograf - Aleksandar Šećerov

Manifestacija Kviz opšteg znanja na engleskom jeziku održana je 5. decembra u Svečanoj sali Gimnazije „Svetozar Marković“. Tradicionalni Kviz proslavio je svoj 17. rođendan uz prisustvo 17 petočlanih ekipa iz osam srednjih škola subotičkog okruga.

Kao i obično, ekipe su se takmičile u sedam kategorija sačinjenih od po osam pitanja. Pažljivo osmišljene igre kakve su Memory Game, Brain Boosters, World History, All about Britain, Famous movie characters, Science i Christmas puzzle, iziskuju kako znanje učesnika, tako i logički pristup, brzinu i snalažljivost, što kviz čini zahtevnijim i zanimljivijim. Upravo zbog toga su učenici uživali, a najboljima su na kraju uručene prigodne i zaslužene nagrade. Učestvovanje u kvizovima, rešavanje problema, savladavanje izazova i dobra zabava – to je sve što je učenicima potrebno. Dobar izbor!

 Organizatori, nastavnica Engleskog jezika Ljiljana Banjanin Ostrogonac i koleginice iz aktiva, ne zaboravljaju ni društveno odgovorne sponzore kviza: izdavačku kuću The English Book, Beograd,  koja je pobedničke ekipe nagradila rečnicima i knjigama. Iz sveg srca se zahvaljuju i koncernu Bambi, u čijim su slatkim keksićima učenici mogli da uživaju tokom celog kviza. 

Na kraju, ne i najmanje važno, čestitamo pobednicima!

Prvo mesto osvojila je ekipa 3.B razreda pod nazivom  Squishmallows, a u sastavu Teodora Bašić Palković, Nina Medaković, Isidora Jeličić, Mihajlo Pejnović i Vukašin Gavrić. Drugo mesto osvojio je tim Pentakill odeljenja 4.1 u sastavu Njegić Danilo, Njegovan Vidak, Petrović Bogdan, Stanojević Mihailo i Cvijan Ivana, dok je na trećem mestu završila ekipa Turtl3 m4sterz koju čine  Glogovac Milica, Đuran Miroslava, Vasiljević Nikša, Perez de Guzman Prčić Alvaro, Dželebdžić Ema.

  • Zabavno veče znanja u Gimnaziji „Svetozar Marković”
  • Zabavno veče znanja u Gimnaziji „Svetozar Marković”
  • Zabavno veče znanja u Gimnaziji „Svetozar Marković”
Tema